dilluns, 12 de novembre del 2012

El meu racó de costura

M'encanta organitzar el meu racó de costura, a la meva habitació. Cada cop tinc més coses així que és important tenir un lloc per tot. El què s'ha de tenir al racó de la costura:
- La caixa de cosir (jo en tinc dues, una de gran i la de classe, que és més petita i pràctica)
- Una caixa amb trossos de teles, per poder-les anarreutilitzant i que no quedin desperdigades a qualsevol lloc.
- Un portafolis, per tenir ben organitzats els patrons i els projectes que es van fent.
- La màquina de cosir!!!! ESSENCIAL!! I tots els seus estris (jo els tinc al nou organitzador de costura).
- Els llibres, si els tens, o revistes.
- Jo també tinc un company d'habitació: el meu maniquí!
- I si tens sort....un espai per la màquina Overlock (espero tenir-la d'aquí molt poc!!!)

Ara per nadal m'agradaria fer-me la peça aquella per posar-hi les bobines. tinc vàries idees però encara no sé per quina em decantaré...

Algú té propostes??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada